Πολιτική επιστροφών

Α. Αγορές από το φυσικό κατάστημα

Σύμφωνα με την τρέχουσα νομοθεσία, για αγορές σας στο φυσικό μας κατάστημα:

  • Εάν το προϊόν είναι αποδεδειγμένα ελαττωματικό μπορείτε εντός 10 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αγοράς να ασκήσετε τα δικαιώματά σας από την εγγύηση και να ζητήσετε επιδιόρθωση ή αντικατάσταση των προϊόντων ή επιστροφή των χρημάτων, σύμφωνα με τις προϋποθέσεις που ορίζει η κείμενη νομοθεσία.
  • Εάν το προϊόν δεν είναι ελαττωματικό, δεν γίνονται δεκτές επιστροφές χρημάτων.
    • Εφόσον το ίδιο το προϊόν και η συσκευασία του παραμένουν σε άριστη κατάσταση, χωρίς να έχει ανοιχτεί η συσκευασία του, μπορεί να γίνει επιστροφή του είδους εντός 10 ημερών, έκδοση πιστωτικού για μελλοντικές αγορές ή και αντικατάσταση με είδη ισόποσης ή και μεγαλύτερης αξίας.
    • Δεν δεχόμαστε επιστροφές για είδη που έχουν χρησιμοποιηθεί και η αγορά τους έχει γίνει από το φυσικό μας κατάστημα.

 

Β. Αγορές από το ηλεκτρονικό κατάστημα

Σε περίπτωση που δεν μείνετε ικανοποιημένος/η από το προϊόν που παραλάβατε, μπορείτε να το επιστρέψετε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του. Όταν παραλάβετε την παραγγελία σας, παρακαλείστε να διατηρήσετε την αρχική συσκευασία του προϊόντος σε άριστη κατάσταση, τουλάχιστον για το χρονικό διάστημα των 14 ημερών (κατά το οποίο μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης). 

Το ΠΛΑΝΗΤΑΡΙΟ Θεσσαλονίκης φροντίζει για τον ποιοτικό έλεγχο και τη σωστή αποστολή ενός προϊόντος. Ωστόσο, δεν μπορούμε να εγγυηθούμε για τη μη ύπαρξη οποιουδήποτε εργοστασιακού ελαττώματος. Τα προϊόντα εισαγωγής καλύπτονται από εργοστασιακές εγγυήσεις τουλάχιστον ενός έτους (βλ. ενότητα εξυπηρέτησης πελατών – εγγύηση προϊόντων). Σε περίπτωση που διαπιστώσετε ελάττωμα οποιασδήποτε μορφής σε προϊόν που μόλις έχετε παραλάβει, παρακαλούμε ενημερώστε μας άμεσα τηλεφωνικά ή ηλεκτρονικά. 


Πως ασκείται το δικαίωμα υπαναχώρησης ;

Η δήλωση υπαναχώρησης του καταναλωτή πρέπει να γίνει εγγράφως και αφού προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία στα τηλέφωνα 2310 533902 / 2310 541826. Δεν μπορούν να γίνουν δεκτές επιστροφές χωρίς προειδοποίηση. Σε κάθε περίπτωση παρακαλείστε να αναφέρετε:

  • το ονοματεπώνυμο στο οποίο έγινε η παραγγελία
  • τον κωδικό της παραγγελίας 
  • την ημερομηνία αποστολής του επιστρεφόμενου δέματος

 
Κατεβάστε ΕΔΩ τη φόρμα επιστροφής


Β1. Επιστροφή ειδών που έχουν χρησιμοποιηθεί

Σε περίπτωση που ανοίξετε τη συσκευασία ή και θέσετε σε λειτουργία κάποιο προϊόν, αυτομάτως η αξία του μειώνεται καθώς χαρακτηρίζεται ως μεταχειρισμένο, δεν μπορούμε να το ξαναπουλήσουμε ως άθικτο και έτσι, οφείλετε να αποζημιώσετε την εταιρεία μας για την μείωση της αξίας του προϊόντος αυτού. Η μείωση της αξίας από το άνοιγμα της συσκευασίας και επακόλουθα από τον χαρακτηρισμό του προϊόντος ως μεταχειρισμένου εξετάζεται κατά περίπτωση, καθορίζεται από την εταιρεία μας και συνήθως είναι της τάξης του 20%-30%. Η εταιρεία μπορεί να συμφωνήσει μαζί σας την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό.

Β2. Επιστροφή ειδών που δεν έχουν χρησιμοποιηθεί

Στην περίπτωση που η επιστροφή γίνεται με υπαιτιότητα του αγοραστή και τα επιστραφέντα είδη παραμένουν απολύτως καινούργια και άθικτα, οι δε αρχικές συσκευασίες τους παρέμειναν σε άριστη κατάσταση, έτσι ώστε να μπορούν να ξαναπουληθούν ως καινούργια, ο πελάτης μπορεί να αιτηθεί επιστροφή χρημάτων και επιβαρύνεται μόνο με τα έξοδα της αρχικής αποστολής και επιστροφής της παραγγελίας του.